Pomoc techniczna - kasy fiskalne

Dla użytkowników urządzeń fiskalnych 

Nasi klienci przy zakupie urządzeń fiskalnych mogą liczyć na nasze wieloletnie doświadczenie i zdobytą wiedzę z zakresu  regulacji, przepisów i ustaw dotyczących ich funkcjonowania. Nasz zespół jest do państwa dyspozycji - w siedzibie firmy Al. Bankowa 10, lub telefonicznie 75 752 20 92, 75 752 69 45 w godzinach pracy firmy.

W przypadku pojawienia się na wyświetlaczu kasy Online, komunikatu: BŁĄD KOM. REPOZYTORIUM

należy sprawdzić połączenie kasy z internetem. Jeśli połączenie jest aktywne to należy pozostawić kasę włączoną i podłączoną do zaislacza na czas jednej doby (24 godziny).

Jeśli połączenie jest nieaktywne należy poprawnie skonfigurować kasę z internetem.

Konfiguracji połączenia kasy fiskalnej z internetem nie wykonujemy przez telefon!

Konfigurację przeprowadza pracownik serwisu w Państwa siedzibie lub prosimy o dostarczenie kasy i routera WiFi do siedziby naszej firmy.

Wprowadzenie nowego towaru lub zmiana instniejących towarów/usług, zmiana nagłówka, wydruki z kopii elektroniczej

Tego typu usługę możecie Państwo:

  1. wykonać samodzielnie zgodnie z instrukcją serwisową producenta
  2. dostarczyć kasę do naszego serwisu (koszt wg stawki rbg)
  3. zamówić usługę serwisanta (koszt wg stawki rbg + koszt dojazdu)

Awaria kasy

Prosmy o dostarczenie kasy wraz z zasilaczem i ksiąkżą serwisową do naszej siedziby.
Awarie staramy się usuwać niezwłocznie według kolejności zleceń.
W wyjątkowych sytuacjach urządzenie fiskalne musimy wysłać do producenta.
Koszt wykonania naprawy jest wyceniany indywidualnie w zależności od wymienionych części i ilości czasu przeznaczongo na naprawę.

Każdorazowo po wykonaniu usługi zostanie wystawiona faktura płatna gotówką lub kartą płatniczą

INSTRUKCJE OBSŁUGI KAS

Novitus     Posnet     Elzab     Datecs    PosPay

Dla użytkowników oprogramowania

Dla klientów posiadających stałe umowy serwisowe wsparcie techniczne jest bezpłatne. Wszystkie zgłoszenia odbywają się drogą mailową.

Dla pozostałych klientów wymagane jest wypełnienie formularza zgłoszenia problemu SOHO/SOGA/SOSPA, przesłanie formularza drogą mailową oraz opłacenie usługi za pomocą szybkich płatności w Przelewy24: 


- wsparcie techniczne do 30 minut 65,00 zł brutto

- wsparcie techniczne do 60 minut 130,00 zł brutto

Po wykonaniu usługi zostanie wystawiona faktura.

 

wtyczka TeamViewer wersja QuickSupport 10.x
zamknij