Pomoc techniczna - oprogramowanie SOGA SOHO SOSPA
Dla użytkowników oprogramowania
Pomoc zrealizowana jest zgodnie z kolejnością zgłoszeń i dostępnością pracowników naszego serwisu.
Zgłoszenia od hoteli i restauracji posiadających stałą umowę serwisową realizowane są w pierwszej kolejności.
Pomoc realizowana jest za pomocą łącza internetowego, a w przypadku braku dostępu dla serwisu ZUK, na miejscu u klienta.
Proszę wypełnić formularz zgłoszenia problemu SOHO/SOGA/SOSPA
i przesłać formularza drogą mailową na adres serwis@kasy-fiskalne.com.pl
Zdalna pomoc realizowana jest za pomocą łącza internetowego
i programu TeamViewer wer 15.
Uruchom program TeamViewer wer 15 i prześlij nam Twój ID i hasło
Jeśli masz inną (wyższą) wersję programu TeamViewer, odinstaluj ją i zainstaluj z linku poniżej.
Jeśli nie masz programu TeamViever zainstaluj go z linku poniżej.
Klikając poniżej w niebieski przycisk TeamViewer pobierz wtyczkę programu do zdalnej pomocy.
Następnie zainstaluj program i uruchom go.
UWAGA: program TeamViewer obsługuje tylko systemy Windows 7, 8 i 10. Starsze systemy Windows nie są obsługiwane.
Opłać usługi za pomocą szybkich płatności w Przelewy24:
- wsparcie informatyczne do 30 minut 95,00 zł brutto
- wsparcie informatyczne do 60 minut 190,00 zł brutto
- wsparcie informatyczne do 90 minut 285,00 zł brutto
- konserwacja bazy danych SOGA 246,00 zł brutto