Pomoc techniczna - oprogramowanie SOGA SOHO SOSPA

Dla użytkowników oprogramowania

Pomoc zrealizowana jest zgodnie z kolejnością zgłoszeń i dostępnością pracowników naszego serwisu.
Zgłoszenia od hoteli i restauracji posiadających stałą umowę serwisową realizowane są w pierwszej kolejności.
Pomoc realizowana jest za pomocą łącza internetowego, a w przypadku braku dostępu dla serwisu ZUK, na miejscu u klienta.

Proszę wypełnić formularz zgłoszenia problemu SOHO/SOGA/SOSPA

i przesłać formularza drogą mailową na adres serwis@kasy-fiskalne.com.pl

 

Zdalna pomoc realizowana jest za pomocą łącza internetowego 

i programu TeamViewer wer 15. 

Uruchom program TeamViewer wer 15 i prześlij nam Twój ID i hasło

Jeśli masz inną (wyższą) wersję programu TeamViewer, odinstaluj ją i zainstaluj z linku poniżej.
Jeśli nie masz programu TeamViever zainstaluj go z linku poniżej.

Klikając poniżej w niebieski przycisk TeamViewer pobierz wtyczkę programu do zdalnej pomocy.

Zdalny dostęp i pomoc przez Internet z wykorzystaniem TeamViewer

Następnie zainstaluj program i uruchom go.

UWAGA: program TeamViewer obsługuje tylko systemy Windows 7, 8 i 10. Starsze systemy Windows nie są obsługiwane.

Opłać usługi za pomocą szybkich płatności w Przelewy24: 

 

- wsparcie informatyczne do 30 minut  95,00 zł brutto
- wsparcie informatyczne do 60 minut  190,00 zł brutto
- wsparcie informatyczne do 90 minut  285,00 zł brutto

- konserwacja bazy danych SOGA       246,00 zł brutto